9 Temmuz 2014 Çarşamba

Ben Ashley Albright Olsaydım!




Ashley Albright'ta kim dediğinizi duyar gibiyim.

Tabii ki JUST MY LUCK filminin muhteşem esas kızı. İzleseydiniz be bana ne .

Neyse ben Ashley olsaydım,

Asla o kadar şanslı olmazdım. Hadi bir filmlik olalım bari. Ama ne olursa olsun yaz günü bile çoğunlukla ''Şemsiyem''siz çıkmayan ben öyle şiddetli bir yağmurda ''Şemsiyeye gerek varmıydı '' demem. Yine de alırım yanıma arkadaş. Ayağama para yapışacak , taksi zırt diye önümde durucak hemde NewYork'ta . Ya he he . Ben hiç Newyork' a gitmedim ki lan. Neyse ben karar verdim. Benden olsa olsa Jake Hardin olur. 

Üstüme su sıçrar, çukura basarım donum düşer , görüşmeye geç kalırım falan. Ee o da gözlüklü zaten . Ay hayatımın aşkını buldum . Jakeeeeeeeee. ( Ama Rose gibi kısık sesle değil. Avazım çıktığı kadar Jakeeeee )

Dur dur vazgeçtim parti fikri muhteşem , maskeli balo falan böyle birşey ancak benden çıkar. Şu an Ashley olmaktan oldukça memnunum. Hıh... Amaaa fal teklif edilse de hayır demem okeyyyy. Kesinlikle falımı baktırır, bir de olucak mı diye aylarca beklerim . Bir keresinde ... Aman neyse neyse Ashley 'de meraklıymış oturuverdi kadının karşısına . Canımmmmm.

Falcı bana dese dese götün başın ayrı oynuyo , kendine gel kızım derdi heralde. Kararsızsın derdi, bi karar ver derdi. Olmayan şansımın döneceğini değil. 

Ve o gözlere bakınca kim dansetmez ki. Mor mu mavi mi kimsin sen Tanrım. Yemelik bişey bu. Jelibon gibi. Ashley 'de jelibon sever mi acaba ? Hadi o elbiseye birşey demiyorum da kafama o tülleri kimse taktıramazdı heralde. Fransızmıyım lan ben. Tarzım değil. Yo yoo istemem. 

Kader ya evet falcı bacı bende onu diyordum. Koskoca parti de gelir beni öperdi. Öpeydi eyiydi tabi ...

Uğursuz Jake , şansımı aldı. Bi dakka benim şansım ... He şu bir filmlik. Hain Jake. Bu ne biçim , Ay boğuluyorum. Of ayakkabımın topuğu da kırıldı. Heh bir nezarete atılmam eksikti. Ama ben o kadını döverdim tamam mı. Evime su basmış... Ulan Jake alacağın olsun. Sende yeni kariyerinde zengin ol tabi ohhh. 

Şimdi bu Ashley ve arkadaşları falcıyı buluyorlar ya . Benimde öyle arkadaşlarım var ki. Hiç özenmedim ona bi kere . Gelin desem gelirler. Du bi ara bi deneyeyim yine de. 

Saçmalık! He öptün şansın döndü. Git bi daha öp, nerden bulucam lan. Ben uğraşamam he . Kız yine çabalıyor. Rahata alışmış tabi. Ben kesin öyle bi köşede ya ölü bulunurdum ya da töbe töbe...

Hadi kızlar beni ikna etti diyelim gittik bulduk çocukları da düğüne müğüne dalıp yapışılır mı dudağa be kızım. İşte bunu asla yapmazdım. Çok ayıp. Rica ederdim, durumu anlatırdım. Kim inanıcaksa. O yüzden de elim boş dönerdim. 

Neyse tesadüf ki Jake 'le başka biryerde karşılaştık. Ay karşılaştık ta noldu acaba , temizlikçi olduk sayesinde. Iyy o ağzına düşen başkasının sakızımıydı. Aaaaaaaa. Yükseklik korkum var diyor kız adam eline florasan veriyor. Al bu florasanı diye başlayan cümleler kurabilirdim mesela. 

Sakarlık bende de biraz söz konusu, yapmak istemediğim birşeyse eğer yapamam da. Başına o  kadar şey gelmesine rağmen yine de azcık şansı kalmış ki Jake'e rastlayıp evine gidiyor. Kesin bende giderdim ben sevmem çünkü yağmur falan. Arabaya gel diyor çocuk yok denir mi güzelim gözlü çocuğa . Hadi gitti bari karıştırma herşeyi. Ben sorardım valla. Bu nasıl kullanılıyor diye adam zaten senin bowling salonunda temizlikçi olduğnun farkında. Son model aletleri kullanıcağını tahmin etmiyordur. Hep bi ben hallederimcilik. Al sana. 

Ben dürüstüm bi kere. Ama o kadar da stüdyoda bi sürü insanın içinde sandalyesini döndürüp ilk hamleyi yapıp dudağına yapışacak kadar değil. Heralde yalnız kalmak isterdim. 

Ve şansım geri döndüüüüü. Olm bu kez de çocuk işinden olucak. Ya ne biçim bişeyin içindeyiz. Hay fantastiğine ya. Dur gidip yardım edeyim. Bu nereye kadar böyle acaba. Öpüş dur. Sende, bende oynayıp duruyoruz. 

Bende bu kadar fedakar olurmuydum . Bundan sonra sende kalsın şans dermiydim. Ay ben bencilmiyim . Eyvah. Kendimle alakalı yeni birşey öğrendim. Galiba bırakamazdım şansımı. Ama Jake'ide bırakamazdım. E şansı onda bırakıcaksam onu öpmeyi bırakmalıydım. Bak çok sinirlendim şuan ... 

Ayy romantik çocuk istemiyor şansı ''Sen olucaksın şanssız da idare ederim'' diyor. Yazıııık. Gel ulen öpücem.
Heh oyun başladı. Onda bende, yine onda ,  kimdeydi yaaa. Aman kimin umrunda. Ama bu böyle sürmez tabi. Birine vermek lazım da o uyuz ufaklığa vermezdim. Daha çok sevdiğim birine verirdim şansımı. Sonra mutlu mesut yaşayıp giderdik Jake'le. 

Ahh be ahhh bir FanRomEdi'nin daha sonuna gelmiş bulunuyorum. Netice de ;

Ben Ashley Albright olsaydım. Jake gibi biri karşıma çıktığı için zaten doğuştan şanslı olurdum. 

Peki benim Jake'im şuan nerede?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1’e 1000

Abimin kullandığı , çok sevdiğim bir lafı vardı.  Benim hakkımda ne düşünüyorsanız , Allah size bin katını versin... gibi birşeydi.  ...