27 Nisan 2019 Cumartesi

Loading...

Size gün içinde şarjımı bitiren ve tekrar doldurmama olanak sağlayan etkenlerden bahsedeceğim ...

Mesela ben elektronik bir alet olsaydim tablet , telefon vs. Şarjımı en çok hangi uygulamalar bitirirmiş bir göz atalım.

Uzay bir uygulama olsa kesinlikle Youtube olurdu. Sürekli video izleyince ne kadar çabuk şarj bittiğini hepiniz bilirsiniz. Gitti benim %50 .

Gün içinde en çok yanımda olan bir diğer kişi de annem. O ise kesinlikle Whatsapp . Biraz fazla konuşur da ... Ama bu sizi hiç ilgilendirmez . Ordan da %10 gitti hadi bakalım.

Temizlik ve yemek birlikte ele alınabilir mi ? Bir düşünelim bakalım. Nefis Yemek Tarifleri var mesela, bir de Cleaner . Tamam ya olur işte %15 te burdan gitsin. 

Kaldı 25... 

Market , fırın , bakkal için ayrılan vakitte , Migros Sanal Market olabilir mi ? Olur tabi neden olmasın. Bim Sanal Market uygulaması var da ben mi yazmıyorum ... bu da benden götürdü %5.

Ee tabi elimizden düşmeyen telefon. Karşımızda hep açık olan , izlemesek bile televizyon. Farkında olmadan büyük vakit harcıyoruz. Tuvalete bile telefonla... 
Şimdi onu bırakın da uygulama söyleyin. Meselaaaaa... Tamam buldum . Telefon; Facebook. Ve televizyonda , Instagram tabii ki ... aslında %15 ten eminim fazla ama sus . 

Evett akşam kocam eve gelene kadar benim sarj bitti. Napcaz şimdi , şarj edilmem gerek... 

Şimdi gelelim benim şarjımı dolduran etkenlere... 

Büyük kısmı tabii ki Kocacığım .
%25 veriyorum. Ortalama tabii. Değişebiliyor. 

Uzay uyuyunca çok tatlı oluyor mesela ☺️ordan da bana bir rahatlama geliyor ve % 10 aldım bile .

Ilık bir duş uyku öncesi kesinlikle mucize , işte burdan da %5 daha yükseldim. 

Bir film ya da dizi fena olmazdı. Hem de kocamla ise %5 te burdan verin bakalım. 

Sanırım en iyilerinden biri de bir kahve olacak. Sade , şekersiz bir nescafeye asla 
hayır demem ... geldi %5 daha.

Ve tabii ki UYKU ... kalan % 50 yi de sabaha kadar doldurduk mu , sabah yine baştan başlayabiliriz. 

Genellemem böyle arada değişiyor tabii ... bambaşka etkenler olabiliyor , mesela misafir gelince bu bir oyun olabilir mesela arka tarafta sürekli açık kalan , düşünün giden % yi, insanlarla haddinden fazla laflama , içiçe olma bunlarda büyük enerji bitimine neden oluyor.

Bir hava almaya çıkmak mesela kısa süreli hızlandırılmış şarj için bire bir. 
Ağaçlar, deniz havası ... insanlardan çok daha iyi . Biri beni bitirirken diğeri tekrar dolduruyor. 

Neyse demem o ki , şarjınızı bitirenlere inat , şarj olacak fazla şey ayırın kendinize... doldurmazsanız , ertesi güne kapalı ya da sürekli sinyal vererek başlarsınız. 

Luv U ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1’e 1000

Abimin kullandığı , çok sevdiğim bir lafı vardı.  Benim hakkımda ne düşünüyorsanız , Allah size bin katını versin... gibi birşeydi.  ...