7 Mayıs 2018 Pazartesi

Bir Dilim Sevgi




Dün akşam kocamla televizyon izlerken, bir programda eşlerin iletişimleri hakkında bir kaç kişi birşeyler anlatıyordu.
Zap yaparken kısa bir süre o kanalda takılı kaldık sadece, ben biraz daha fazla takılı kalmış olacağım ki, kafamı omzundan kaldırıp sordum ,

'' Sence benim sevgi dilim hangisi ?''

Gülümsedi,''Bende ne zaman o kafa kalkacak diye bekliyordum'' dedi. O an anladım, ki daha önce de anlamıştım bunu aslında, fakat ben çabuk unutuyorum. Ben çok anlaşılabilir, tahminedilebilir biriyim, gizlim saklım , gizemim yok...

Ama zaten saklamalık bişey de yok ki ne hissettiğimi bilsin dimi ama A'dan başlasın Z'ye kadar ezberlesin. Ya da kötü bişey mi ki bu acaba , neyse bunu da başka zaman tartışırız. 

Cevabı ; ''Hepsi''

Netice de soruma beklediğim cevabı alamadım sanki. Program da tartışılan konuya içlerinden biri , işin esasının sevgiyi anlatma , anlama şekli olduğunu öne sürmesiydi. Yani bazısı sevildiğini duyarak, okuyarak , bakışarak anlar, bazısı dokunularak , tutunarak anlar , bazısı ise hediyelerle anlar vs. çeşitlendirilebilirmiş.

Anında kadın konuşurken ben başladım düşünmeye , ben hangisiyle anlıyorum, o hangisiyle anlıyordur acaba hımmm derken...

Ben bi bozuldum tabi ne demek hepsi , saçmalama ne hepsi falan.
Ama Adam'ım haklı , sevdiğini az söylese '' Sen beni sevmiyorsun artık '' lar , yazışırken sonuna aşkım, bebeğim, hayatım yazmasa '' Eskisi gibi değilsin'' ler , İki gün dokunmasa '' Yok yok evlenince çok değiştin''ler , işi başından aşkın diye aramadığı zamanlarda '' Sen beni artık özlemiyorsun''lar havada uçuşuyor. 

N'apsın şimdi, ne desin yani ? , Hepsi işte yaz, söyle, özle, dokun, öp, kokla. 
Bana ne ya !...

Ama ben de haklıyım ki, bak şimdi ben günde 5 kere içimden geliyor, bi kanım kaynıyor, 
yazıyorum da yazıyorum.
Akşam oluyor benim kan hiç durmaz bi daha kaynıyor, sanki çocukmuşçasına ağzını burnunu büzüp öpüp sıkıyorum. Gece oluyor evin içinde bi bağırmalar, Kurban olurumlar. Dengesizlik var yani ben bunu kabul ediyorum. Ama olmalı!.Ne yapalım yani , '' İyi günler Kocacığım'' '' Naber , Nasılsın '' 
'' Oldu İyi geceler'' mi yani mevzu bu mu , yok daha neler !

Sonra o bana sordu , ''Benimki ne peki ''

Anam o an bana bi kal geldi. ''Nasıl ne biliyorum ki ben.'' Söylüyorum, yazıyorum da , yanındayken de belli ediyorum. Etmiyo muyum ? Şüphen  mi var , sevdiğimi gösteremiyor muyum ? ''

Hoop Adam'ım yine suçlu oldu. Yahu ben haklıyım işe uzatmayın, Sevgilinizi , kocanızı, karınızı , ananızı , babanızı , dostunuzu , her kiminizse işte seviyosanız, gidin ağzını burnunu büzüp sevin , öpün , mıncırın bence. Anlamayan olursa da problem kesinlikle siz de değil .

Benden Söylemesi ...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1’e 1000

Abimin kullandığı , çok sevdiğim bir lafı vardı.  Benim hakkımda ne düşünüyorsanız , Allah size bin katını versin... gibi birşeydi.  ...