10 Mayıs 2018 Perşembe

ABV Sendromu

Sabah Metro da acayip birşey farkettim. Metroyu seviyorum ya , farkındalıklarım artıyor, kitap okuyorum, insanların nereye gittiğini tahmin etmeye çalışıyorum, eğleniyorum yani. Hızlı ulaşım da cabası tabii.

Herneyse farkettiğim şeye gelince bi adı var mı bilmiyorum ama olmalı! Du bi düşüneyim.

Bebeğimin cinsiyetini öğrendiğimizden beri algılarım değişti, her yerde erkek çocuklara, gençlere bakıyorum.Yolda , otobüste, metroda, televizyonda... Bi manyaklaştım. Bakmakla yetinsem iyi, kur babam kur kafada ,

'' Bu çocuk ne efendi, benim oğlumda böle efendi, akıllı olsun inşallah'',
Ne biliyorsam acaba , Belki çocuk metroda efendi, akşam gidiyor , köşe başlarında serserilik yapıyor, karıya kıza sarkıyor!...

'' Bu ne biçim giyinmiş, benim oğlum öyle giyinmesin Allah'ım lütfen''.
Ya giyinse nolucak acaba , orasını burasını açmamış ya , Kerimcanlaşmamış ya sen ona bak.
Kerimcan da sevdiğimiz bi kardeşimizdir ama Allah korusun yavrumu tabii. Babası eve almaz valla.

'' Aaa şuna bak be kendi kendine gülüyor, mırıldanıyor, yok yok istemem''
Belki çocuk mutlu, ilk aşkını buldu, sivilceleri olabilir nolmuş yani. Şarkı söyleyesi dans edesi var , bana ne acaba. Mutlu Ol Oğlum sen anana bakma.

'' Bak bak kıza bakıyor bu , niye bakıyor ki acaba , sapık mı bu be''
Yahu belki beğendi, ikisi de bekarsa bana ne acaba, ne karışıyorum acaba, belki de her sabah onu görmek için bu saatte kalkıyor, metroya koşuyor, belki platonik. Kocam duymasın benimde çoook eskiden otobüste karşılaştığım , hiç konuşamadığım biri vardı. Öle bakar dururdum, zararı yok yani. Bak Oğlum Bak.

''Şuna bak be amma da ağladı. Sus be çocuğum zaten doğru düzgün uyuyamadım,'' Allah günah yazar valla. ya benimki de çok ağlak bi çocuk olursa, hiç susmazsa, beni deli ederse. Ki olabilitesi var. Ben buldum bunun adı ABV Sendromu. Allah Başına Verir Sendromu :) evet evet sevdim. Sonuçta kınamamak lazım. Herkesin çocuğu kendine yani dimi.

Bu böyle her geçen gün dallanıp budaklanıyor anlayacağınız. Bide bunun farklı versiyonları var, bak onlardan da biraz bahsedeyim. Mesela kızlara da bakıyorum, Kızım olsa nolurdu diye değil. O da oluyo da bazen bu sizi hiç ilgilendirmez.

Kızlara bakıyorum çünkü , gelinim olucak ilerde dimi ama. Şimdiden bi bakıyım napıyor bu gençlik nereye gidiyor. Büyüklerine yer veriyor mu? , Köşelerde kikirdiyor mu , Cilve mi atıyor, aklı başında mı , ne giymiş, ne takmış , ne sürmüş , ailesi nasıl acaba derken ben beyni yakmadan çok şükür gideceğim yere varıyorum. Teşekkürler Allah'ım ,

Ben gelinlik provama giderken kaybolup semt değiştiren yegane insanlardanım da şimdi konu bu değil.

Geçen banyoda aklıma geldi. Çıktım;

'' Aşkım ya aklıma ne geldi biliyo musun ''

'' Ne geldi ''

'' Düğünü erkek tarafı yapar ''

'' Yani ''

'' Kız olsaydı yırtardık , ama şimdi düğün yapmamız lazım ''

'' Ya bi yürü git ! bende ne diyo diye dinliyorum '' diyerek konuyu kapatmaya çalışsa da ben haklıydım. Ve kapatmadım, kızında nişanı var tabi haklısın sende diye diye uzaklaştım odadan.

O günleride göreceğiz inşallah. Gelecek yanıma  ''Anne Nişanlım şunu istiyor, düğünü şurda istiyor, bunu takmamızı istiyor,'' Yolucam saçlarını ondan sora ikisininde . Para basıyoruz çünkü.

Anam ben hiçbişey istemedim valla. Paranız cebinizde kalsın dedim, çekildim. Kendimiz yaptık herşeyi, ailelerimize zarar vermeden. İyi ki de öyle yapmışız. Kafam rahat sonuçta. İnşallah oğlum da babasına çeker, bide benim gibi bi gelin bulur. Sonrası basit.

Basit mi çocuk yapar bunlar bi de , ben bakabilirmiyim ki acaba ....

İşte mavi ekran!...

Doğmamış Çocuğa Damatlık dikilirrrrrr. Hanımlar buyrun buyrun. Patron Çıldırdı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1’e 1000

Abimin kullandığı , çok sevdiğim bir lafı vardı.  Benim hakkımda ne düşünüyorsanız , Allah size bin katını versin... gibi birşeydi.  ...