26 Nisan 2019 Cuma

Anlayana !

Her zaman ki gibi hayat telaşı sebebiyle yine yazmamışım. İşte ara ara aklıma geliyor da bir el atayım diyorum.

Bu kez de biraz laf sokalim. Sanki hic yapmazmisim gibi. Ben yapiyorum da soktugum laflar giren yerde kaliyor bi gelisme yok nedense...

Ben size bişeyler diyeyim mi ?

Uzay dogduktan sonra bazi seyleri cok iyi anladim. Mesela etrafimdan yok olup arayip sormayan arkadaslarim, hicbir yardimi dokunmayan yakinlarim...

Ama cok iyi oldu. Hani derler ya kimin ne mal oldugunu .... falan filan iste. 

Tek dayanagim Esimdi, ki hala da oyle. Eger o olmasaydi bana bu sekilde yardim etmeseydi baska yardim eden olmayacakti. 

Bu tarz sureclerde , kisinin birsey istemesine gerek kalmadan yardim edilmeli, oyle uzaktan bisey lazimmi birsey istersen ara demekle olmuyor . O zaten isteksiz bir sorus , cunku zaten nasilsa istemez birsey diyerek sorulan sahte cumleler. Ki istemedim de , tenezzul meselesi. 

Icinden gelmiyorsa ne anlami var ki zaten. Bir cok kadin bu donemlerde aylarca yatip is yapmazken , nazlanirken ben eve gelip uc gun sonra ev temizlemistim. Cunku yapan yoktu , bunlarin hicbiri unutulmaz. 

Sanssizligim su ki annem hastaydi, o bana bakacagina ben onunla ilgilenmek zorundaydim. O iyi olsaydi kimseye luzum yoktu zaten. 

Sunu anladim ki bazi insanlar , eglenceyi , parayi , gezmeyi , kahkahayi ,dedikoduyu seviyor. Ve bende suan bunlari onlara veremiyorum, bir cocugum var iki annem ve babam rahatsiz onlarla ilgileniyorum, yani sorumluluklarim var . Kisacasi kimseyi eglendiremiyorum. Herkes eglenceye gelir ama sorun sikinti oldumu kacar dinlemek istemez. Ama birgun 
 elime duserseniz hic yeltenmeyin bende dinlemeyecegim cunku. 

Neyse ki yaklasik 8 ay oldu ve hersey yolunda , bebegime de bakiyorum , annemlere de. Anneye bakmak kiz cocugunun gorevidir zaten...
Annem hep yanimda olsun baska kimse gerekirse gelmesin , sorsan 50 tane arkadasim vardi. Hala gelip Uzay’i gormeyenler var , ama zamaninda bu insanlarla disari cikalim dendiginde aninda bulusulurdu. 

Insanlar hakkimda konusabilir, arkamdan atip tutabilir, arayip sormamamla alakali kendince dusunebilir ama umrumda degil. Burdan yaziyorum herkes ustune alinabilir.

He bir de lutfen sormayin kime yazdin falan diye , soyleyecek olsam burdan yazmam. 

Insan ne kadar ilgi gorurse o kadar ilgi gosterir, yani once bi bakin bakalim siz herkese esit mi davraniyorsunuz, yoksa ayrim var mi. Sahtelik var mi? Bi aynaya bakin bakalim. Hep iyi, eglenceli, guzel olana mi gidiyorsunuz. Diger tarafi bi arayayim iyi mi , öldü mü , kaldi mi , ac mi acikta mi diye. 

Neyse canimm sabah sabah bi icimi doktum artik anlayanlara ... 

Hadi bye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1’e 1000

Abimin kullandığı , çok sevdiğim bir lafı vardı.  Benim hakkımda ne düşünüyorsanız , Allah size bin katını versin... gibi birşeydi.  ...